افغانستان

دی‌تلگراف: برخی رهبران ط‌البان از اعمار میدان‌های ورزشی در قطر پول هنگفت‌ دریافت کرده‌اند؛ مجاهد این مورد را رد می‌کند!

آسواکانیوز(شنبه/۵قوس/۱۴۰۱): روزنامه دی‌تلگراف در یک گزارش نگاشته که شماری از مقام‌های ط‌البان در پروژه بازسازی میدان‌های ورزشی – میدان بازی جام جهانی ۲۰۲۲ میلادی فوتبال در قطر میلیون‌ها دالر به دست آورده‌اند.

اما حکومت سرپرست ط‌البان گزارش روزنامه دی‌تلگراف را به شدت رد کرده است. ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی حکومت سرپرست امروز شنبه، ۵قوس گفته است:« ادعای روزنامه دی‌تیلیگراف که گویا بعضی اعضای امـ‌ارت اسلامی از پروژه اعمار میدان بازی در قطر پول هنگفت دریافت نموده اند، حقیقت ندارد.»

با این حال شماری از کارشناسان امور می‌گویند، به دلیل این‌که جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال در یک کشور اسلامی و در ممنوعیت نوشیدنی‌های الکولی برگزار می‌شود، برخی کشورهای غربی – غیر اسلامی در تلاش تخریب نتیجه جام‌ جهانی از نگاه شفافیت در آن استند.

کارشناسان می‌افزایند که از این‌رو برخی کشورهای غربی تلاش می‌کنند، از هر مجرای غیر مستقیم جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ را ضربه فنی زده و از برگزاری جام‌های جهانی سال‌های آینده در کشور های اسلامی جلوگیری کنند.

آقای مجاهد افزوده است که گزارش روزنامه دی‌تلگراف پروپاگند و از بهر تخریب حکومت کنونی افغانستان تهیه شده است و «هیچ‌گونه معامله‌ای» در قطر صورت نگرفته است.

مقالات مرتبط

جواب دهید

Back to top button